• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Ie trzeba wydać by mieć porządny skuter?

Choć skutery kojarzą się ze śmiesznymi pojazdami na małych kółkach, które rozwijają prędkości porównywalne z tymi osiąganymi na rowerze, hałasując przy tym co niemiara, jest jednak w tej grupie podkategoria, która całkowicie łamie ten stereotyp.

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Yamaha Neos

Yamaha NeosYamaha Neos to miejski skuter produkowany przez japońskiego producenta od roku 1997. Pomimo tego, że jednoślad nie wyróżnia się czym szczególnym to szybko stał się hitem sprzedażowym w Japonii. Celem inżynierów Yahamy było stworzenie niedużego skutera, który po pierwsze będzie łatwy w obsłudze, po drugie będzie tani w eksploatacji, a po trzecie będzie pojazdem wytrzymałym i niezawodnym. W zasadzie wszystkie trzy cele udało się spełnić i powstała maszyna, która zadowoliła rzesze klientów. Na początku produkcji Yamaha Neos dostępny był jedynie w spokojnych, stonowanych kolorach. Dopiero po 2000 roku designerzy zdecydowali się na wprowadzenie ostrych, żywych barw. Nadało to jednośladowi charakteru i lekkiego pazura, ponieważ linia tego skutera była bardzo zachowawcza i klasyczna. Silnik, który napędzał Yamaha Neos to jednocylindrowy dwusuw. Dostępne były trzy pojemności. Pierwsza z nich to 49 cm3 i moc 2.8KM, model Neos 50 z kolei miał silnik o pojemności 49,4 cm3 i dysponował mocą 3.12KM, model Neos 100 zaś miał silnik o pojemności 100 cm3 i 6.8 KM. Wszystkie generacje były wysoko oceniane ze względu na wygodę jazdy. Przede wszystkim skuter Yamaha Neos bardzo dobrze się prowadził i idealnie rozumiał intencje kierowcy. Był posłuszny i zwinny oraz dobrze trzymał się na zakrętach.

10 maja 2019   Dodaj komentarz
skutery  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Dangooo544 | Blogi